Hyödyllistä tietää Fressi24 kuntosalista

1. Minkälaisia asiakkuuksia Fressi24 tarjoaa?

Olemme halunneet tehdä asiat yksinkertaisiksi ja sen vuoksi tarjoamme vain muutamaa kanta-asiakkuusmallia. Kanta-asiakkuuden voit valita joko yhteen keskukseen (39,90€/kk) tai kaikki Suomen keskukset (59,90€/kk) – Klikkaa verkkokauppaan.

2. Mikä on Fressi24 ikäraja?

Fressi24- kuntosalin ikäraja on 16 vuotta, koska keskukset ovat vain osittain miehitettyjä. Fressi24:n asiakkaana olet itse vastuussa harjoittelusta ja turvallisuus on meille tärkeää. Kaikki ovat tervetulleita Fressiin täytettyään 16 vuotta.

Alle 18-vuotias voi tehdä ilman vanhemman tai huoltajan suostumusta tavanomaisia ja merkitykseltään vähäisiä ostoksia. Isompiin ostoksiin vaaditaan vanhempien suostumus/maksukortti. Vaihtoehtoisesti alaikäisen kuntosalimaksun voi hoitaa vanhempien maksukortilla.

3. Kuinka voin ostaa Fressi24 kanta-asiakkuuden?

Rekisteröidy asiakkaaksi osoitteessa www.fressi24.fi kohdassa ’’Hanki asiakkuus’’. Fressi24-kuntosalin asiakkaana hallinnoit itse asiakkuuttasi nettisivujemme kautta. Rekisteröidyt, tietojen päivittäminen, asiakkuuden jäädytys ja lopetus, tapahtuu omien sivujen kautta. Asiakkuus aktivoituu heti rekisteröitymisen jälkeen.

4. Onko minulla mahdollista nähdä Fressi24 kuntosali ennen rekisteröitymistä?

Voit aktivoida 14 vrk kokeilujakson netistä, jolloin pääset testaamaan Fressi24 palveluita. Kokeilujakso on mahdollista perua 14 vuorokauden sisällä, jolloin sinulta ei veloiteta mitään. Mikäli kokeilujaksoa ei päätetä, jatkuu asiakkuus toistaiseksi voimassa olevana.

5. Kuinka paljon rekisteröityminen maksaa?

Fressi24 asiakkuuden alussa veloitamme aloitusmaksun (29€) sekä loppukuun harjoittelumaksu. Seuraavasta kuun 1. päivästä lähtien sinulta veloitetaan normaali kuukausimaksu (39,90€/59,90€).

6. Onko Fressi24 kuntosalille mahdollista ostaa vuosiasiakkuutta?

Kaikkiin Fressi24 asiakkuuksiin on mahdollista ostaa vuosiasiakkuus. Vuosiasiakkaana pääset harjoittelemaan hieman edullisemmalla hinnalla mitä kuukausiasiakkaat. Vuosiasiakkuus on 12kk sitova, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

7. Mistä noudan kulkuavaimen?

Voit hakea mustan kulkuavaimen Fressi24 kuntosaliltasi seuraavan treenikertasi yhteydessä. Kulkuavaimia on jätetty salille sisäänkäynnin läheisyyteen koriin/laatikoon, joka on merkitty vaaleanpunaisella tarralla.

Kulkuavaimen aktivointi tapahtuu OmaFressi24 kautta. Aktivoi kulkuavain kohdassa “PIN-koodi ja avainkortti”. Paina “Aktivoi avainkortti” ja järjestelmä pyytää sinua kirjoittamaan kulkuavaimen toisella puolella olevan numerosarjan kaksi (2) kertaa ennen vahvistusta.

8. Miten voin jäädyttää asiakkuuteni?

Asiakkuuden tauottaminen tapahtuu OmaFressi24 kautta. Asiakkuutta on mahdollista tauottaa 1-3kk ja tauotus maksaa 5€/kk.

9. Miten lopetan asiakkuuden?

Asiakkuuden päättäminen tapahtuu OmaFressi24 kautta. Asiakkuuden sekä tutustumisjakson päättäminen tapahtuu kohdasta: ’’lopetus’’. Etene ohjeiden mukaisesti. Huomioithan, että kanta-asiakkuuden ollessa tauolla lopettaminen ei ole mahdollista. Tauko tulee ensin päättää, jolloin lopetus nappula aktivoituu.

10. Olen päättänyt asiakkuuden viime kuussa ja silti minua veloitetaan?

Asiakkuus päättyy ilmoituspäivämäärästä seuraavan kuukauden loppuun (Esim. asiakkuus on päätetty syyskuussa, viimeinen voimassaolo päivä 31.10. ja veloitus 1.10.).

11. Miten ja milloin harjoittelumaksut veloitetaan?

Harjoittelumaksut veloitetaan automaattisesti aina kuukauden 1. päivä rekisteröitymisen yhteydessä syötetyltä maksukortilta.

12. Miksi rekisteröitymisen yhteydessä veloitetaan 1€ maksu, syötetyltä maksukortilta?

Kyseessä on yhteistyökumppanimme DIBS:n tarkistusmaksu, joka varmistaa, että maksuyhteys toimii. Kyseinen maksu palautetaan maksukortille heti seuraavana päivänä.

13. Onko automaattinen veloitusjärjestelmä turvallinen?

Fressi tekee yhteistyötä DIBS-yhtiön kanssa, joka on pohjoismaiden johtavia toimijoita maksuratkaisuissa. DIBS kuuluu NETS-organisaatioon ja he takaavat turvallisuutesi ja voit huoletta käyttää online- maksujärjestelmäämme.

14. Olen saanut maksumuistutuksen, mitä minun pitää tehdä?

Olet automaattisesti saanut sähköpostin, jossa kerromme olevamme tietoisia epäonnistuneesta maksusta. Jos kyse on vanhentuneesta maksukortista, voit päivittää maksukortin tiedot OmaFressi24 kautta, kohdasta: ’’laskutus’’. Järjestelmä yrittää päivittäin veloittaa summaa kunnes veloitus on onnistunut.

15. Saanko kuitin maksamistani asiakasmaksuista?

Kuitti maksetuista harjoittelumaksuista löytyy OmaFressi24-sivulta kohdasta: ’’laskutus’’

16. Miten pääsen Fressi24 kuntosalille sisään?

Saat heti kanta-asiakkuuden luotuasi väliaikaisen kulkukoodin tekstiviestinä sekä sähköpostitse, jolla pääset sisään kuntosalille. Koodi on voimassa 30 päivää, jonka aikana sinun tulisi noutaa kulkuavain kuntosalin aulassa olevasta lokerikosta. Kulkuavaimen aktivoit OmaFressi24-sivulta.

17. Otin Fressi24 sopimuksen, joka kattaa kaikki Fressit ympäri suomen. Miten pääsen Fressi hyvinvointikeskukseen?

Aktivoituasi kulkuavaimen pääset normaalisti treenaamaan myös hyvinvointikeskuksiin.

18. Mitä teen, jos olen unohtanut kulkuavaimen?

Lähetä tekstiviesti EVO3E numeroon 16140, niin saat automaattisesti paluuviestinä yhden kerran sisäänpääsykoodin, josta veloitetaan 3€ puhelinmaksusi yhteydessä.

19. Mitä teen, jos olen hävittänyt kulkuavaimen?

Hävinneestä kulkuavaimesta veloitamme yhteensä 13€ (Kulkuavain 10€ sekä kertakäyttökoodi 3€). Kirjaudu sisään OmaFressi24-sivulle ja valitse valikosta ’’pin-koodi ja avainkortti’’ ja sieltä ’’hae uutta avainkorttia’’. Hävinneestä kulkuavaimesta veloitamme 10€ syötetyltä maksukortilta. Tämän jälkeen Lähetä tekstiviesti EVO3E numeroon 169200, niin saat automaattisesti paluuviestinä yhden kerran sisäänpääsykoodin, josta veloitetaan 3€ puhelinmaksusi yhteydessä. Kertakäyttökoodilla pääset hakemaan uuden kulkuavaimen ja aktivoimaan tämän OmaFressi24 kautta.

20. Hain Fressi24 salilta uuden kulkuavaimen, mutta järjestelmä ei anna aktivoida kulkuavainta?

Mikäli uuden kulkuavaimen aktivointi ei onnistu OmaFressi24 kautta, sinun tulee hakea kuntosalilta uusi kulkuavain ja kokeilla aktivointia kertaalleen. Todennäköisesti uusien joukkoon on palautettu kertaalleen aktivoitu kulkuavain, jolloin kulkuavaimen aktivointi ei onnistu. Järjestelmä estää automaattisesti kertaalleen aktivoidut kulkuavaimet.

21. Kuinka minun tulisi pukeutua kun harjoittelen?

Käytä puhtaita harjoitteluvaatteita ja sisäkenkiä. Lisäksi odotamme, että käytät käsipyyhettä laitteissamme, kun harjoittelet, jotta saamme pidettyä tilat ja laitteet mahdollisimman hygieenisinä.

22. Onko Fressi24 kuntosalilla pukuhuoneita ja lukollisia kaappeja?

Fressi24-kuntosaleilla on tyylikkäät ja kompaktit pukuhuoneet ja suihkut. Saunoja ei valitettavasti ole. Harjoittelualueella on paljon erikokoisia kaappeja mihin saat harjoittelun ajaksi omat henkilökohtaiset tavarasi lukkojen taakse. Muistathan ottaa mukaan oman lukon.

23. Voinko maksaa harjoittelumaksuja työnantajan tarjoamalla liikuntaedulla?

Voit maksaa liikuntaetuuksilla näppärästi mobiilisovelluksen kautta; kts. tarkemmat ohjeet: http://www.fressi24.fi/liikuntaedut

Fressi tarkistaa kuluvan kuun aikana maksettuja suorituksia ja suoritus otetaan huomioon seuraavan kuun harjoittelumaksussa. Jos seteleitä tai saldoa on enemmän kuin seuraavan kuukauden maksua vastaava määrä, niin Fressi palauttaa seuraavasta kalenterikuukaudesta kuukausittain harjoittelumaksun joko kokonaan tai osittain, kunnes Fressi:lle maksettu liikuntaetuusmaksu on käytetty.

Liikuntaetuuksilla maksaessa harjoittelumaksu veloitetaan aina kuukauden ensimmäisenä päivänä annetulta maksukortilta ja veloitus hyvitetään sen jälkeen takaisin asiakkaan maksukortille. Huomioithan, että maksaessasi luottokortilla hyvitys näkyy viiveellä maksukortin tiliotteella

24. Olen saanut etukoodin, miten voin aktivoida tämän?

Rekisteröidy Fressi24 kanta-asiakkaaksi sivuston yläreunasta ja kirjoita saamasi etukoodi merkittyyn kenttään. Varmista vielä, että hinta päivittyy saamasi etukoodin mukaisesti.

25. Mikä on FressiTV ja kuinka se toimii?

Fressi24 asiakkaana saat veloituksetta käyttöösi FressiTV:n livelähetykset sekä treenikirjaston. Huomioithan, että asiakkuuden ollessa tauolla FressiTV ei toimi. Pääset kirjautumaan osoitteesta www.fressi.fi/fressiTV. Kirjautumiseen tarvitset oman puhelinnumerosi sekä kulkuavaimen 4. viimeistä numeroa.

26. Miten voin päivittää maksukortin?

Maksukortin pääset päivittämään OmaFressi24 kautta kohdasta: ’’laskutus’’ ja sieltä ’’vaihda maksukortin tiedot’’.

27. En pääse kirjautumaan OmaFressi24, mitä teen?

1. Mikäli olet tilannut salasananvaihtolinkin ja linkki ei ole tullut sähköpostiisi, tarkista myös roskaposti-kansio.

2. Jos sinulla on käytössäsi valkoinen Fressin kanta-asiakaskortti pääset kirjautumaan OmaFressiin täältä: www.fressi.fi/kalenteri. Kirjautumaan pääset puhelinnumerollasi sekä Fressi-kortin 4. viimeisellä numerolla.