Ota yhteyttä

OMA FRESSI24 PALVELEE 24/7.

Hoida helposti Fressi 24h -kuntosalin asiakkuuteen liittyvät asiat Oma Fressi24 -palvelussa kellonajasta riippumatta.

Kirjaudu Oma Fressi24 -palveluun tästä

Omat sivut -osiossa voit mm. tarkistaa asiakkuutesi alkamispäivän,  aktivoida avainkorttisi, tilata ja aktivoida uuden avainkortin jos vanha on hävinnyt, vaihtaa maksukorttia, noutaa kuitin maksuista, tilata tai ostaa/tilata oheispalveluja, tai asiakkaana lähettää suoran tukipyynnön Fressin asiakaspalveluun Ota meihin yhteyttä -palvelun kautta, jolloin myös asiakastietosi välittyy tukeen, ja asian hoitaminen nopeutuu.

SUOSITTELEMME SINULLE

Kokeile Fressi 24h -kuntosalia ennen kun hankit asiakkuuden

Tavallisimpia kysymyksiä

Mikä on Fressi24 ikäraja?

Fressi24- kuntosalin ikäraja on 16 vuotta, koska keskukset ovat vain osittain miehitettyjä. Fressi24:n asiakkaana olet itse vastuussa harjoittelusta ja turvallisuus on meille tärkeää. Kaikki ovat tervetulleita Fressiin täytettyään 16 vuotta.

Alle 18-vuotias voi tehdä ilman vanhemman tai huoltajan suostumusta tavanomaisia ja merkitykseltään vähäisiä ostoksia. Isompiin ostoksiin vaaditaan vanhempien suostumus/maksukortti. Vaihtoehtoisesti alaikäisen kuntosalimaksun voi hoitaa vanhempien maksukortilla.

Onko minulla mahdollista nähdä Fressi24 kuntosali ennen rekisteröitymistä?

Voit aktivoida 14 vrk kokeilujakson netistä, jolloin pääset testaamaan Fressi24 palveluita. Kokeilujakso on mahdollista perua 14 vuorokauden sisällä, jolloin sinulta ei veloiteta mitään. Mikäli kokeilujaksoa ei päätetä, jatkuu asiakkuus toistaiseksi voimassa olevana.

Mistä noudan kulkuavaimen?

Voit hakea mustan kulkuavaimen Fressi24 kuntosaliltasi seuraavan treenikertasi yhteydessä. Kulkuavaimia on jätetty salille sisäänkäynnin läheisyyteen koriin/laatikoon, joka on merkitty vaaleanpunaisella tarralla.

Kulkuavaimen aktivointi tapahtuu OmaFressi24 kautta. Aktivoi kulkuavain kohdassa “PIN-koodi ja avainkortti”. Paina “Aktivoi avainkortti” ja järjestelmä pyytää sinua kirjoittamaan kulkuavaimen toisella puolella olevan numerosarjan kaksi (2) kertaa ennen vahvistusta.

Miten voin jäädyttää asiakkuuteni?

Asiakkuuden tauottaminen tapahtuu OmaFressi24 kautta. Asiakkuutta on mahdollista tauottaa 1-3kk ja tauotus maksaa 5€/kk.

Valitse valikosta ”Jäädytä asiakkuus”. Tauko tulee tehdä viimeistään edeltävän kuukauden viimeisenä päivänä. Voit lopettaa tauon milloin vain, jolloin veloitamme kuluvan kuukauden jäljellä olevat päivät.

Miten lopetan asiakkuuden?

Asiakkuuden päättäminen tapahtuu OmaFressi24 kautta. Asiakkuuden sekä tutustumisjakson päättäminen tapahtuu kohdasta: ’’lopetus’’. Etene ohjeiden mukaisesti. Huomioithan, että kanta-asiakkuuden ollessa tauolla lopettaminen ei ole mahdollista. Tauko tulee ensin päättää, jolloin lopetus nappula aktivoituu.

Miksi rekisteröitymisen yhteydessä veloitetaan 1€ maksu, syötetyltä maksukortilta?

Kyseessä on yhteistyökumppanimme DIBS:n tarkistusmaksu, joka varmistaa, että maksuyhteys toimii. Kyseinen maksu palautetaan maksukortille heti seuraavana päivänä.

Olen saanut maksumuistutuksen, mitä minun pitää tehdä?

Olet automaattisesti saanut sähköpostin, jossa kerromme olevamme tietoisia epäonnistuneesta maksusta. Jos kyse on vanhentuneesta maksukortista, voit päivittää maksukortin tiedot OmaFressi24 kautta, kohdasta: ’’laskutus’’. Järjestelmä yrittää päivittäin veloittaa summaa kunnes veloitus on onnistunut.

Mitä teen, jos olen hävittänyt kulkuavaimen?

Hävinneestä kulkuavaimesta veloitamme yhteensä 13€ (Kulkuavain 10€ sekä kertakäyttökoodi 3€). Kirjaudu sisään OmaFressi24-sivulle ja valitse valikosta ’’pin-koodi ja avainkortti’’ ja sieltä ’’hae uutta avainkorttia’’. Hävinneestä kulkuavaimesta veloitamme 10€ syötetyltä maksukortilta. Tämän jälkeen Lähetä tekstiviesti EVO3E numeroon 169200, niin saat automaattisesti paluuviestinä yhden kerran sisäänpääsykoodin, josta veloitetaan 3€ puhelinmaksusi yhteydessä. Kertakäyttökoodilla pääset hakemaan uuden kulkuavaimen ja aktivoimaan tämän OmaFressi24 kautta.

Voinko maksaa harjoittelumaksuja työnantajan tarjoamalla liikuntaedulla?

Voit maksaa liikuntaetuuksilla näppärästi mobiilisovelluksen kautta; kts. tarkemmat ohjeet: http://www.fressi24.fi/liikuntaedut

Fressi tarkistaa kuluvan kuun aikana maksettuja suorituksia ja suoritus otetaan huomioon seuraavan kuun harjoittelumaksussa. Jos seteleitä tai saldoa on enemmän kuin seuraavan kuukauden maksua vastaava määrä, niin Fressi palauttaa seuraavasta kalenterikuukaudesta kuukausittain harjoittelumaksun joko kokonaan tai osittain, kunnes Fressi:lle maksettu liikuntaetuusmaksu on käytetty.

Liikuntaetuuksilla maksaessa harjoittelumaksu veloitetaan aina kuukauden ensimmäisenä päivänä annetulta maksukortilta ja veloitus hyvitetään sen jälkeen takaisin asiakkaan maksukortille. Huomioithan, että maksaessasi luottokortilla hyvitys näkyy viiveellä maksukortin tiliotteella.

En pääse kirjautumaan OmaFressi24, mitä teen?

1. Mikäli olet tilannut salasananvaihtolinkin ja linkki ei ole tullut sähköpostiisi, tarkista myös roskaposti-kansio.

2. Jos sinulla on käytössäsi valkoinen Fressin kanta-asiakaskortti pääset kirjautumaan OmaFressiin täältä: www.fressi.fi/kalenteri. Kirjautumaan pääset puhelinnumerollasi sekä Fressi-kortin 4. viimeisellä numerolla.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi, ota meihin yhteyttä Omien sivujen kautta. Kirjaudu Oma Fressi24 -palveluun tästä